Uw mening telt
Bij Van Rij Mondzorg streven wij ernaar om u de best mogelijke zorg en service te bieden. Wij hechten veel waarde aan uw mening, omdat uw feedback ons helpt onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.
Heeft u een suggestie om onze praktijk of werkwijze te verbeteren? Dan horen wij dat graag. U kunt uw suggesties doorgeven per e-mail.
Bent u ontevreden?
Wanneer u ontevreden bent, dan stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. Verdere informatie kunt u vinden op de website van de KNMT.
Geschil
Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.